Op alle door Solitee uitgeleverde producten zit volledige fabrieksgarantie. Informatie over de garantie treft u aan bij elk product.
Indien u vragen heeft over de garantievoorwaarden, neem dan altijd eerst contact op met uw IT-makelaar en bekijk onze Algemene Voorwaarden.
De garantieafhandeling valt onder te verdelen in twee hoofdgroepen:
On-site / aan huis
Alle producten met on-site garantie worden door de fabrikant op een door u opgegeven locatie gerepareerd of omgeruild.
Pick-up & return
De fabrikant komt in dit geval de producten bij u op locatie ophalen en brengt deze na reparatie weer terug. De doorlooptijd is doorgaans 1 à 2 weken.
Carry-in garantie
Voor de overige producten wordt de garantieafhandeling op carry-in basis door de fabrikant verzorgd. Dit houdt in dat u het product opstuurt naar een door Solitee aangegeven adres, voorzien van een afgegeven autorisatienummer van de fabrikant. Het product wordt doorgaans binnen 2 weken gerepareerd teruggestuurd.
Defect bij ontvangst
Alle producten die, bij aankomst of binnen 30 dagen na ontvangst, defect zijn worden indien mogelijk omgeruild. Nadat het defecte product retour is ontvangen wordt er, in overleg met uw IT-makelaar, een nieuw of vervangend product naar u verzonden.
Normale garantieregeling
Dit geldt voor alle overige producten die niet in aanmerking komen voor één van bovenstaande garantievormen. Afhankelijk van de situatie wordt uw product geruild of gerepareerd. De doorlooptijd van de reparatie is doorgaans enkele weken.
Neem altijd eerst contact op met uw IT-makelaar voor verdere instructies: